انتخاب چهاردهم

قدس آنلاین-شهرکرد-هومن نجاتی: تجمع نمازگزاران ظهر عاشورا از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 21 مهرماه خواهد بود .

مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد، میزبان نمازگزاران نماز ظهر عاشورا

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، رئیس ستاد اقامه نماز استان در جلسه هماهنگی اقامه نماز با شکوه ظهر عاشورا، گفت: نماز جماعت ظهر عاشورا به اقامت نماینده ولی فقیه در استان در مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام محمد کریمی افزود: خیابان‌ها و مدارس اطراف مصلی به عنوان پارکینگ در اختیار عزاداران قرار خواهد گرفت و با هماهنگی‌های انجام شده با شهرداری شهرکرد، هلال احمر، سازمان بهداشت و فرمانداری شهرکرد آماده استقبال از نمازگزاران ظهر عاشورا خواهیم بود.

کریمی در ادامه گفت: در سایر شهرستان‌های استان نیز نماز ظهر عاشورا با حضور عزاداران حسینی به امامت امام جمعه هر شهرستان در مکان‌های مقرر شده که توسط صداو سیمای مرکز استان و هیئت‌های مرکزی شهرستان اعلام خواهد شد برگزار می‌شود.

وی افزود: تجمع نمازگزاران ظهر عاشورا از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 21 مهرماه خواهد بود و قبل از اقامه نماز ظهر عاشورا مراسم عزاداری امام حسین(ع) با حضور سخنرانان و مداحان شاخص در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان اظهار کرد:ایستگاه نقاشی و مسابقه عکس نماز ظهر عاشورا در مصلی شهرکرد در روز عاشورا برگزار خواهد شد.

 وی افزود: نشستی با هیئت‌های مذهبی شهرکرد و با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی شهرکرد برگزار می شود تا هماهنگی‌های لازم برای تجمیع عزاداران حسینی صورت گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.